
Na drie weken out-of-office begint morgen de eerste reguliere werkweek. Opvallend hoe plezierig het was om off line te zijn. Met nagenoeg geen 3g en geen of gebrekkige wifi worden apparaten een stuk soberder in gebruik. Die beperking werkt wat mij betreft goed, dus ook iets om in Nederland vaker toe te passen. De iPad was grotendeels mijn boekenvoorraad, op twee Wireds na, dus die wilde ik wel gebruiken maar zonder afleiding.
En door een kano-ongelukje is de telefoon nog even out-of-office. Hopelijk werkt het droogmaken en is ie morgen weer de oude …